Autorskim rozwiązaniem proponowanym przez STYLESPOT.PL jest możliwość sprawdzenia swojego profilu modowego poprzez wypełnienie modotestu. Wynik testu, potwierdzony badaniami, skutecznie pomaga zdefiniować osobowość modową danej osoby i wskazuje potencjalny obszar do udoskonalenia swojego stylu. Rozwiązanie modotestu jest pierwszym krokiem do auto-diagnozy modowej, a jego wynik podpowiada klientowi skorzystanie z konkretnej usługi stylizacyjnej dostępnej na platformie Stylespot.pl.
STYLESPOT.PL oferuje wyjątkowy pakiet usług, dostosowanych do potrzeb współczesnego klienta, którego modowe potrzeby ewoluują w rytmie szybko zmieniającej się rzeczywistości.
Zobacz również
W grupie typowo modowych usług na szczególną uwagę zasługują następujące propozycje:
- konsultacja SOS – zdalna video konsultacja skoncentrowana na rozwiązaniu konkretnego problemu
- eko-rozwiązania – konsultacja ukierunkowana na stworzenie, na bazie już posiadanych ubrań, proekologicznej, kapsułowej szafy z jak największą liczbą zestawów.
Obie usługi wychodzą naprzeciw bieżącym wyzwaniom i trendom związanym z dostosowywaniem mody do własnych, indywidualnych potrzeb oraz zapotrzebowaniem na szybką profesjonalną poradę, niekiedy uniemożliwiającą osobisty kontakt, a także proekologiczną, świadomą postawą. Inne usługi to m.in.: modoterapia, pojedyncza stylizacja oraz shopping ze stylistą,
Ale STYLESPOT.PL to nie tylko rozwiązania stworzone do zaadresowania typowo stylistycznych dylematów. Na platformie znajdują się także usługi przygotowane z myślą o klientach biznesowych, a wśród nich m.in. indywidualne konsultacje personal branding oraz biznes dress code, a także warsztaty i szkolenia z zakresu budowania profesjonalnego wizerunku oraz stylespot studio – zespół zajmujący się wsparciem produkcyjnym i realizacyjnym sesji foto i video dla klientów korporacyjnych.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Styliści współtworzący zespół STYLESPOT.PL to Joanna Horodyńska, Paweł Marczewski, Magda Bulera, Agnieszka Martyna-Ross, Sylwia Antoszkiewicz i Justyna Supernak. Brali oni udział w kreowaniu wizerunku takich osobowości jak Małgorzata Rozenek, Kinga Rusin, Ada Fijał, Edyta Górniak, Katarzyna Cichopek, Katarzyna Zielińska, Weronika Rosati, czy Aleksandra Kwaśniewska, a także marek Deloitte, Forbes Women, BMW Polska, W. Kruk, La Mania, Royal Collection, Ochnik, Louis Vuitton, Dior, Moët & Chandon, Hennessy i Raffles. Różnorodność oraz wieloletnie doświadczenie stylistów to wyjątkowe atuty, jakie STYLESPOT.PL oferuje swoim klientom.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pomysłodawcami i założycielami STYLESPOT.PL są Anna Jurgaś i Kamil Prandecki – eksperci od wielu lat związani z rynkiem fashion i lifestyle. Anna Jurgaś od 25 lat edukuje Polaków w kwestii dobrego stylu. Kierowała działem mody polskiej edycji miesięcznika ELLE, pełniła również funkcję redaktor naczelnej magazynów VIVA MODA i GLAMOUR. Od dwóch lat jest freelancerką specjalizującą się w szkoleniach z zakresu self brandingu, aktywnie działa też w organizacjach wspierających rozwój kobiet w biznesie. Kamil Prandecki od prawie 20 lat związany jest z branżą marketingową. Realizuje projekty dla klientów w Polsce oraz na rynkach europejskich. Jest współzałożycielem i partnerem zarządzającym butikowej grupy reklamowej, obejmującej agencje BITEME!concept, HICreatives oraz dom produkcyjny Food&Pro.
– Autentyczność to największa waluta naszych czasów, a styl ubierania się jest jednym z jej najbardziej efektywnych narzędzi. Każdy z nas jest inny, każdy ma inną ekspresję, inne potrzeby i dlatego potrzebuje odmiennego, doskonale dopasowanego stylu. Budowanie wizerunku najlepiej zacząć od tego kim się jest i jaki typ modowy się reprezentuje. STYLESPOT.PL oferuje innowacyjny test sprawdzający profil modowy naszych klientów, który umożliwia głębsze rozumienie potrzeb stylizacyjnych i skuteczne zbudowanie idealnej szafy – mówi Anna Jurgaś.
– Wizerunek znanych nam z mediów osób nie jest przypadkiem. Bardzo często stoi za nim profesjonalny zespół osób lub konkretny stylista. Nie jest więc przypadkiem również to, że takie osoby są często przedstawiane jako inspiracja do naśladowania. Misją STYLESPOT.PL jest wspieranie naszych Klientów w odnalezieniu lub umocnieniu swojego stylu i pokazaniu się światu od swojej najmocniejszej strony – powiedział Kamil Prandecki
Debiut STYLESPOT.PL wspiera kampania w social mediach. Kreację przygotowały agencja HICreatives ora studio Ermellino. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Performance Labs. Spot wizerunkowy, wyprodukował dom produkcyjny Hello Spring Creative Production.