Wystartowała nowa kampania digital i OOH „Subskrybuj numer w Orange Flex” przygotowana przez zespół Orange oraz agencję Leo Burnett Warszawa. W czterech 15-sekundowych formatach video możemy poznać główne benefity subskrypcji numeru w Orange Flex, takie jak używanie karty eSIM, łatwe dzielenie się GB ze znajomymi, wygoda i łatwość subskrypcji numeru oraz oferta specjalna na pierwsze 3 miesiące po 1 zł miesięcznie dla wszystkich, którzy przeniosą numer.
Kampania, przy pomocy prostej animacji wektorowej oraz zadziornego głosu Kamili Kalińczak, bawi się z odbiorcą i wciąga w krótkie historyjki pokazujące w angażujący sposób dany benefit.
Zobacz również
Kampania będzie realizowana głównie w internecie, w tym w mediach społecznościowych. Specjalnie przygotowane dwa, 15-sekundowe filmy powitają także widzów przed seansem w kinie. Ponadto kreacje Orange Flex obecne będą na formatach OOH oraz zamienią tunel w centrum Warszawy w wyjątkowe przejście „Orange Flex”.
Kampanię przygotowano w agencji Leo Burnett Warszawa we współpracy z Orange Polska. Film wyprodukowało studio Film Garden. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Planowanie i zakup mediów zostały powierzone domowi mediowemu Value Media. Za odsłonę kampanii w social mediach odpowiada Follow Agency.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing