Sue Frogley będzie współpracować z wszystkimi klientami globalnej sieci SMG, określając strategiczną wizję połączeń i akwizycji oraz strategię inwestycyjną, a zakres jej obowiązków będzie obejmować rozbudowywanie potencjału handlowego i generowanie przychodów z usług. Frogley pomoże określać i tworzyć nowe modele i transakcje handlowe w celu zwiększenia dywersyfikacji i tworzenia nowych źródeł przychodów. Frogley będzie pracować w Londynie i podlegać bezpośrednio Laurze Desmond, Global CEO SMG.
Sue Frogley przechodzi do SMG z firmy Dentsu Aegis Media, w której ostatnio zajmowała stanowiska Prezesa ds. Działalności Handlowej. Na tym stanowisku odpowiadała za prowadzenie wszystkich negocjacji handlowych oraz rozwój działalności handlowej na szczeblu globalnym, zajmując się zarówno nowymi, jak i dotychczasowymi klientami. Wcześniej, Sue Frogley zajmowała stanowisko Dyrektora Finansowego w firmach Aegis Media Global i Isobar Global, w których utworzyła platformę handlową umożliwiającą rozwój współpracy z klientami globalnymi, a także wdrożyła szeroko zakrojoną transformację.
Zobacz również
– Zważywszy na postępującą globalizację klientów i błyskawiczne zmiany dynamiki rynku, Sue odegra zasadniczą rolę przy podejmowaniu odpowiedzi na potrzeby rynkowe i maksymalizowaniu wartości dla naszej firmy i naszych klientów – mówi Laura Desmond. – W ramach swojej kariery podejmowała się zadań obejmujących tworzenie długoterminowej wartości, budowanie zespołów i wdrażanie innowacyjnych, globalnych rozwiązań handlowych. Sue Frogley pomoże firmie SMG kontynuować realizację strategii rozwoju i budować naszą pozycję na rynku.
Sue Frogley dodała: – W trakcie mojej kariery, firma SMG zawsze się wyróżniała i ustanawiała standardy, jako globalna agencja patrząca w przyszłość. Cieszę się, że dołączam do zespołu w tak ciekawych czasach w branży. Jestem zadowolona, że będą częścią zespołu utalentowanych fachowców i przyczynię się do promowania najlepszych na rynku ofert w ramach portfela SMG.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell