Akcja „Sugar Doggies” zachęca do adopcji dorosłych psów ze schronisk w Peru. Inicjatywa została zainspirowana pojęciem „sugar mammy/daddy”, który jednak twórcy zamienili na humorystyczne „sugar doggies”. W klipie stworzonym na potrzeby kampanii widzimy dorosłe psy wypoczywające w luksusowych wnętrzach.
Zobacz również
Do akcji przyłączyło się 21 marek z rozmaitych branż, m.in. Crocs, Hush Puppies i Asics. Wszystko dlatego, że po adopcji psiaka objętego programem „Sugar Doggies” nowy opiekun otrzymuje specjalną kartę rabatową na produkty i usługi właśnie tych brandów. Efekt? Win-win: psiaki zyskują kochający dom i bezpieczeństwo zamiast schroniskowego kojca, a miłośnicy czworonogów nowego towarzysza i szansę na zniżki podczas zakupów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Psy powyżej 2. roku życia rzadko są adoptowane. Preferowane są szczenięta i psy małych ras. Zapomina się o dorosłych psach, zwłaszcza seniorach, którzy ukończyli 6. rok życia. Dzięki „Sugar Doggies” staramy się zapewnić tym psom widoczność i zaoferować im prawdziwą szansę na szczęście w rodzinie. Możemy uleczyć ich rany, ale tylko rodzina może dopełnić ich szczęście – tłumaczy Anais Anaya, dyrektor Voz Animal.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Akcja powstała jako efekt współpracy Voz Animal, agencji Potro Lima i Lungo.
Zdjęcia: YouTube
PS OdKulis: „Niewidzialne psy”, czyli akcja Schroniska Na Paluchu, dzięki której czarne czworonogi wychodzą z cienia
W najnowszym odcinku cyklu #OdKulis pokazujemy akcję „Niewidzialne psy” zorganizowaną przez Schronisko na Paluchu i agencję Saatchi & Saatchi. Cel działań? Częstsze adopcje czarnych psiaków, które tak samo, jak inne czekają na wymarzony dom.
PS2 Adopcja psich seniorów – dlaczego starsze psy zasługują na naszą miłość i troskę
Październik zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim coraz chłodniejsze dni i noce. To idealny czas, aby porozmawiać o adopcji psich seniorów, o których niestety często zapominamy.