TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Sugar doggies”: Voz Animal przekonuje, że warto adoptować dorosłe psy

„Sugar doggies”: Voz Animal przekonuje, że warto adoptować dorosłe psy
Nie od dziś wiadomo, że najchętniej adoptowanymi zwierzętami są te w wieku szczenięcym. W kampanii „Sugar doggies” Voz Animal przekonuje, że adopcja dorosłego psa to przepis na zysk (i dozgonną miłość).
O autorze
2 min czytania 2025-05-14

Akcja „Sugar Doggies” zachęca do adopcji dorosłych psów ze schronisk w Peru. Inicjatywa została zainspirowana pojęciem „sugar mammy/daddy”, który jednak twórcy zamienili na humorystyczne „sugar doggies”. W klipie stworzonym na potrzeby kampanii widzimy dorosłe psy wypoczywające w luksusowych wnętrzach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do akcji przyłączyły się 22 marki z rozmaitych branż, m.in. Crocs, Hush Puppies i Asics. Wszystko dlatego, że po adopcji psiaka objętego programem „Sugar Doggies” nowy opiekun otrzymuje specjalną kartę rabatową na produkty i usługi właśnie tych brandów. Efekt? Win-win: psiaki zyskują kochający dom i bezpieczeństwo zamiast schroniskowego kojca, a miłośnicy czworonogów nowego towarzysza i szansę na zniżki podczas zakupów.

– Psy powyżej 2. roku życia rzadko są adoptowane. Preferowane są szczenięta i psy małych ras. Zapomina się o dorosłych psach, zwłaszcza seniorach, którzy ukończyli 6. rok życia. Dzięki „Sugar Doggies” staramy się zapewnić tym psom widoczność i zaoferować im prawdziwą szansę na szczęście w rodzinie. Możemy uleczyć ich rany, ale tylko rodzina może dopełnić ich szczęście – tłumaczy Anais Anaya, dyrektor Voz Animal.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Akcja powstała jako efekt współpracy Voz Animal, agencji Potro Lima i Lungo.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

[AKTUALIZACJA 14.05.2025 r.]

Efekty kampanii „Sugar Doggies” obejmują m.in.:

  • +425% wzrost liczby próśb o adopcję dorosłych psów w ciągu pierwszych kilku tygodni o 425%,
  • pozyskanie mediów o łącznej wartości 298 000 USD, bez płatnej reklamy
  • 22 marki zaangażowane w akcję, w tym m.in. hotele, restauracje oraz brandy kosmetyczne, zdrowotne, modowe i wellness,
  • natychmiastową replikację pomysłu w Ekwadorze i Argentynie.

Najważniejszym elementem kampanii było sprawienie, że ​​odbiorcy reagowali na działania dzięki zastąpieniu tradycyjnego dla podobnych akcji, wyciskającego łzy języka, komunikatami nowoczesnymi, autentycznymi i zabawnymi. „Sugar Doggies” nie tylko uczyniło dorosłe psy gwiazdami, ale także zdefiniowało na nowo sposób podejścia do spraw społecznych za pomocą strategii, rzemiosła i inteligencji emocjonalnej.

Zdjęcia: YouTube

PS OdKulis: „Niewidzialne psy”, czyli akcja Schroniska Na Paluchu, dzięki której czarne czworonogi wychodzą z cienia

W najnowszym odcinku cyklu #OdKulis pokazujemy akcję „Niewidzialne psy” zorganizowaną przez Schronisko na Paluchu i agencję Saatchi & Saatchi. Cel działań? Częstsze adopcje czarnych psiaków, które tak samo, jak inne czekają na wymarzony dom.

PS2 Adopcja psich seniorów – dlaczego starsze psy zasługują na naszą miłość i troskę

Październik zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim coraz chłodniejsze dni i noce. To idealny czas, aby porozmawiać o adopcji psich seniorów, o których niestety często zapominamy.