„Sugar doggies”: Voz Animal przekonuje, że warto adoptować dorosłe psy

„Sugar doggies”: Voz Animal przekonuje, że warto adoptować dorosłe psy
Nie od dziś wiadomo, że najchętniej adoptowanymi zwierzętami są te w wieku szczenięcym. W kampanii „Sugar doggies” Voz Animal przekonuje, że adopcja dorosłego psa to przepis na zysk (i dozgonną miłość).
O autorze
2 min czytania 2025-05-14

Akcja „Sugar Doggies” zachęca do adopcji dorosłych psów ze schronisk w Peru. Inicjatywa została zainspirowana pojęciem „sugar mammy/daddy”, który jednak twórcy zamienili na humorystyczne „sugar doggies”. W klipie stworzonym na potrzeby kampanii widzimy dorosłe psy wypoczywające w luksusowych wnętrzach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do akcji przyłączyły się 22 marki z rozmaitych branż, m.in. Crocs, Hush Puppies i Asics. Wszystko dlatego, że po adopcji psiaka objętego programem „Sugar Doggies” nowy opiekun otrzymuje specjalną kartę rabatową na produkty i usługi właśnie tych brandów. Efekt? Win-win: psiaki zyskują kochający dom i bezpieczeństwo zamiast schroniskowego kojca, a miłośnicy czworonogów nowego towarzysza i szansę na zniżki podczas zakupów.

– Psy powyżej 2. roku życia rzadko są adoptowane. Preferowane są szczenięta i psy małych ras. Zapomina się o dorosłych psach, zwłaszcza seniorach, którzy ukończyli 6. rok życia. Dzięki „Sugar Doggies” staramy się zapewnić tym psom widoczność i zaoferować im prawdziwą szansę na szczęście w rodzinie. Możemy uleczyć ich rany, ale tylko rodzina może dopełnić ich szczęście – tłumaczy Anais Anaya, dyrektor Voz Animal.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Akcja powstała jako efekt współpracy Voz Animal, agencji Potro Lima i Lungo.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

[AKTUALIZACJA 14.05.2025 r.]

Efekty kampanii „Sugar Doggies” obejmują m.in.:

  • +425% wzrost liczby próśb o adopcję dorosłych psów w ciągu pierwszych kilku tygodni o 425%,
  • pozyskanie mediów o łącznej wartości 298 000 USD, bez płatnej reklamy
  • 22 marki zaangażowane w akcję, w tym m.in. hotele, restauracje oraz brandy kosmetyczne, zdrowotne, modowe i wellness,
  • natychmiastową replikację pomysłu w Ekwadorze i Argentynie.

Najważniejszym elementem kampanii było sprawienie, że ​​odbiorcy reagowali na działania dzięki zastąpieniu tradycyjnego dla podobnych akcji, wyciskającego łzy języka, komunikatami nowoczesnymi, autentycznymi i zabawnymi. „Sugar Doggies” nie tylko uczyniło dorosłe psy gwiazdami, ale także zdefiniowało na nowo sposób podejścia do spraw społecznych za pomocą strategii, rzemiosła i inteligencji emocjonalnej.

Zdjęcia: YouTube

PS OdKulis: „Niewidzialne psy”, czyli akcja Schroniska Na Paluchu, dzięki której czarne czworonogi wychodzą z cienia

W najnowszym odcinku cyklu #OdKulis pokazujemy akcję „Niewidzialne psy” zorganizowaną przez Schronisko na Paluchu i agencję Saatchi & Saatchi. Cel działań? Częstsze adopcje czarnych psiaków, które tak samo, jak inne czekają na wymarzony dom.

PS2 Adopcja psich seniorów – dlaczego starsze psy zasługują na naszą miłość i troskę

Październik zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim coraz chłodniejsze dni i noce. To idealny czas, aby porozmawiać o adopcji psich seniorów, o których niestety często zapominamy.