Sukces wakacyjnej promocji ORLEN

Sukces wakacyjnej promocji ORLEN
Trwająca przez całe wakacje akcja promocyjna na stacjach ORLEN w sierpniu przyniosła 10 mln transakcji z użyciem aplikacji ORLEN VITAY.
O autorze
1 min czytania 2024-09-06

Na pobranie aplikacji ORLEN VITAY od 28 czerwca do 1 września br. zdecydowało się ponad 665 tys. użytkowników. To więcej niż w czasie ubiegłorocznej wakacyjnej promocji.

– Po raz pierwszy udało się przekroczyć barierę 10 milionów transakcji w miesiącu z użyciem aplikacji. To o ponad 42 proc. więcej w porównaniu do sierpnia ubiegłego roku i oczywiście najwyższy wynik aplikacji w historii. Wizyta na każdej ze stacji paliw ORLEN staje się równoznaczna z użyciem aplikacji VITAY. Jej sukces odbieramy nie tylko jako nieustający wzrost popularności, ale przede wszystkim rosnące zaufanie klientów do naszej marki – podkreśla Jan Tar, Dyrektor Wykonawczy ds. Komercyjnych Sprzedaży Detalicznej.

Dzięki aplikacji klienci zyskują dostęp do promocji, kuponów z rabatami oraz zdobywają dodatkowe punkty za zakupy na stacjach ORLEN. Aplikacja umożliwia też obsługę kart, takich jak BIZNESTANK, Karta Dużej Rodziny i VITAY za pomocą jednego kodu QR.

Zdjęcie główne: www.vitay.pl

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj