Agencja H2O Creative wspierała Stock Polska w jej wprowadzaniu na rynek, będąc odpowiedzialną za działania brand buildingowe oraz budowę wielokanałowej kampanii marketingowej.
Polska to rynek o silnych tradycjach gorzelniczych – krajowe wódki to marki uznawane za jedne z najlepszych na świecie, a także wielokrotnie nagradzane zarówno w rodzimych jak i zagranicznych konkursach. To także rynek silnie konkurencyjny, gdzie prym wiodą produkty, które swoją obecną pozycję budowały latami. Dlatego decyzja Stock Polska o wprowadzeniu nowej propozycji alkoholu mocnego była odważnym krokiem. Ryzyko opłaciło się. Wódka Saska, która na rynku jest zaledwie od kilku miesięcy, szturmem zdobyła serca polskich konsumentów, czego dowodem jest zdobycie tytułu Przeboju FMCG 2016. Co stało za jej sukcesem?
Zobacz również
– Saska to marka wyjątkowa. Czerpiąc z wielowiekowych doświadczeń gorzelniczych i najlepszych dworskich tradycji niespiesznego ucztowania i delektowania się tym co najlepsze, nowa propozycja z portfolio Stock Polska przyciąga uwagę mistrzowskim wykonaniem w każdym wymiarze – smaku, opakowania i komunikacji. Wielomiesięczne wysiłki rzeszy ludzi, w tym silne wsparcie H2O Creative, przyniosły wspaniałe efekty. Cieszymy się, że udało nam się stworzyć wódkę, która zaledwie po kilku miesiącach obecności na rynku, trafiła w gust i została doceniona przez wymagających konsumentów, jakimi są koneserzy mocnych trunków – stwierdza Karolina Wróblewska, Senior Brand Manager ze Stock Polska.
Dzięki zaproszeniu Stock Polska do współpracy nad projektem, H2O Creative miało wyjątkową okazję uczestniczyć w tworzeniu wódki Saska. Marki, która na nowo przypomniała przyjemność płynącą z nieśpiesznego raczenia się szlachetnymi trunkami. Obok Klienta, domu badawczego i studio projektowego odpowiedzialnego za kreację opakowania, agencja była członkiem zespołu biorącego czynny udział w warsztatach koncepcyjnych oraz badaniach. Stock Polska postanowił także powierzyć H2O Creative obsługę marketingowo-komunikacyjną Saskiej: przygotowanie pozycjonowania, długofalowej strategii budowania marki, strategii komunikacyjnej, identyfikacji wizualnej, KV i materiałów promocyjnych.
Dzięki wspólnej pracy i w oparciu o zintegrowane działania shopper marketingowe, marce udało się w szybkim tempie dotrzeć do polskich koneserów mocnych alkoholi. W ramach launchu H2O Creative była odpowiedzialna za organizację oficjalnej premiery – eventu dedykowanego mediom oraz znanym liderom opinii. Komunikacja Saskiej miała także silne wsparcie w digitalu – w mediach społecznościowych oraz poprzez zaproszenie do współpracy polskiej blogosfery. Uzupełnieniem były działania z zakresu PR-u wewnętrznego.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– To wielka satysfakcja móc uczestniczyć w tworzeniu nowej marki na polskim rynku. Cieszymy się, że zaufanie, którym obdarzył nas Klient w tak krótkim okresie zaczęło procentować – mówi Michał Tomaszuk, CEO H2O Creative.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
H2O Creative jest obecnie odpowiedzialne za całościową komunikację Saskiej we wszystkich kanałach.