Irina Shayk – jedna z najpopularniejszych światowych modelek – została uchwycona na ulicach Nowego Jorku w czarnym total looku. Modelka miała na sobie kopertową mini sukienkę reaktywowanej polskiej marki Rage Age. Masywnymi czarnymi botkami przełamała dziewczęcy look, tworząc casualową stylizację osadzoną w aktualnych trendach. Modowego akcentu dodały również białe skarpetki wystające z militarnych botków oraz ciemne okulary.
Irina Shayk zadebiutowała w modelingu w 2007 roku i od tej pory utrzymuje się w czołówce topowych gwiazd. W ciągu swojej kariery pojawiła się na okładkach niemal wszystkich światowych edycji „Vogue”. W ostatnich latach modelka wystąpiła w kampaniach Versace, Calvina Kleina czy Burberry. Na instagramie śledzi ją ponad 18 mln osób.
Zobacz również
Wiosną Irina Shayk została ambasadorką powracającej na rynek marki Rage Age. Wraz ze światowej sławy modelem, Jonem Kortajareną wzięła udział w sesji w Warszawie, zwiastującej powrót na rynek kampanii na sezon wiosna-lato 2022. Legendy branży zapozowały przed obiektywem francuskiego fotografa i reżysera Rémi Lamandé, współpracującego m.in. z Louis Vuitton czy Miu Miu.
Ubrania i dodatki Rage Age są dostępne na platformie internetowej MODIVO.pl oraz w aplikacji mobilnej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Artykuł powstał we współpracy z CCC.
Słuchaj podcastu NowyMarketing