Humorystyczny unboxing czajnika przez Wojciecha Manna
Wojciech Mann parodiuje influencerów i organizuje unboxing nowego czajnika. Pod wideo pt. „Celebryci mają lepiej” na kontach dziennikarza w social mediach wprost roi się od komentarzy tej humorystycznej akcji.
Zobacz również
Pierwszy film dokumentalny od sieci sklepów Sephora
„Czym jest dla ciebie piękno?” – to pytanie jest motywem przewodnim filmu dokumentalnego „Beauty & Belonging”, stworzonego przez markę Sephora. Brand zaprosił do współpracy dziennikarkę i reżyserkę, Anastasię Mikovą, a przed kamerą stanęło w sumie ponad 75 pracowników firmy z całego świata.
CARmela – wirtualny samochód w kampanii przeciwko uprzedzeniom
W wirtualnej rzeczywistości powstała CARmela, czyli samochód stworzony z zastosowaniem AI. Choć to projekt istniejący jedynie online, powód jego stworzenia jest jak najbardziej realny: CARmela to element kampanii, której celem jest uwydatnienie utrzymujących się od lat stereotypów na temat kobiet za kierownicą.

Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Kampania reklamowa Citroëna inspirowana filmem „E.T.”
Reklamę Citroëna ë-C4 „The Alien” śmiało można nazwać oscarową. Za dźwięk odpowiada studio nagrodzone za pracę nad „Strefą interesów”, muzykę stworzył protegowany samego Hansa Zimmera, a cały klip inspirowany jest filmową historią „E.T.”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania offline, która pokazuje korzyści płynące z biegania
Stworzona w Szwecji marka Craft Sportswear we współpracy ze studentką Emelie Svensson, zrealizowała kampanię „The Routine Effect”, w której udowadnia, jak wiele benefitów niesie ze sobą regularne bieganie. Efekty akcji przez 10 tygodni były publikowane w prasie.

Opakowanie czekolady Cadbury zaprojektowane do dzielenia
W ramach akcji „Made to Share” marka czekolady Cadbury zachęca do celebrowania małych przejawów codziennej życzliwości. Z tej okazji stworzyła nowe opakowania, które sprawiają, że dzielenie się jest jeszcze łatwiejsze.
Kampania ciastek Oreo zachęca do kreatywności
Porusz wyobraźnię, nazwij nową kombinację Oreo i zdobądź nagrody – zachęcają twórcy kampanii „Name This Oreo”, w której nowoczesna technologia łączy się ze smakiem.
Uber nawiązał współpracę z lotniskiem Gatwick w Londynie
W kampanii „You’re Almost There” na lotnisku Gatwick w Londynie marka Uber przekonuje, że dzięki niej podróżowanie staje się jeszcze łatwiejsze. Reklamy graficzne prezentują lokalizacje, do których można dotrzeć z londyńskiego lotniska, aby następnie skorzystać z usług Ubera i dzięki temu uczestniczyć w wyjątkowych wydarzeniach.
Jane Fonda i Supernatural łączą siły w świecie VR
Słynna aktorka i twórczyni autorskiego programu fitness, który w latach 80. XX wieku pokochały miliony kobiet na całym świecie, Jane Fonda, ponownie nakłania do dbania o sylwetkę. W aplikacji VR Supernatural od Mety pojawił się już pierwszy odcinek programu „It’s Fonda”.
OLX Praca zachęca: „Nie wykluczaj nikogo, a zwłaszcza siebie”
OLX Praca prezentuje kampanię pod hasłem „Nie wykluczaj nikogo, a zwłaszcza siebie”, która ma na celu zwiększenie świadomości na temat inkluzywności w zatrudnianiu. Akcja promuje otwartość i różnorodność w miejscu pracy jako kluczowe wyzwanie dla pracowników i pracodawców.
Trening podczas zakupów? Sieć sklepów Iceland Foods pokazuje, że to możliwe
Według badań przeprowadzonych przez sieć sklepów Iceland Foods w Wielkiej Brytanii, prawie 48% Brytyjczyków martwi się o swoją kondycję, a 31% twierdzi, że nie ma czasu chodzić na siłownię. W dbaniu o zdrowie i smukłą sylwetkę mają pomóc koszyki zakupowe zamienione w przyrządy do ćwiczeń.
Lody, których opakowania przypominają o globalnym ociepleniu
Lodów ubywa, a ty widzisz na patyku wizerunek niedźwiedzia albo pingwina. Na taki pomysł przy projektowaniu opakować wpadli twórcy lodów Summer Talk. W ten sposób chcą zwrócić uwagę na globalne ocieplenie.
Wirtualni seniorzy, realne problemy
Fundacja Projekt Starsi rozpoczęła kampanię przeciw dyskryminacji ze względu na wiek. Bohaterami kampanii są seniorzy: Pani Jadwiga, Pan Henryk i Pani Barbara. Co ich łączy? Nigdy nie doświadczyli dyskryminacji z powodu swojego wieku. Aby inni mogli ich poznać, musiała ich stworzyć sztuczna inteligencja. Oto kampania „Spraw, aby seniorzy wolni od dyskryminacji istnieli naprawdę”.
Kołysanka dla małych i dużych od IKEA
Klienci pytają: „Hej IKEA, a co jak nie mogę zasnąć?”, a marka odpowiada, tworząc kołysankę, która nie tylko wprowadza w stan błogiego spokoju, ale także edukuje już od najmłodszych lat.
Zapowiedź trasy „Mata Tour 2040”
Młody Matczak ogłosił trasę koncertową „Mata Tour 2040”, która rozpocznie się w październiku 2025 roku. W sieci pojawił się klip promujący wydarzenie. Widać w nim m.in. Matę całującego humanoidalnego robota przypominającego samego muzyka.
Anita Włodarczyk i ORLEN grają dla WOŚP 2025
ORLEN zachęca, by razem wspierać 33. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jak to zrobić? Wystarczy kupić kawę na jednej ze stacji paliw sieci. W akcję promującą włączyła się Anita Włodarczyk, mistrzyni olimpijska.