Swarovski zrobił coś, czego w polskiej telewizji nie było! Róż, różnorodność etniczna i miłość bez etykietek

Swarovski zrobił coś, czego w polskiej telewizji nie było! Róż, różnorodność etniczna i miłość bez etykietek
Walentynki tuż-tuż i marki prześcigają się w sposobach na przyciągnięcie Klienta. Swarovski zrobił jednak coś, czego w polskiej telewizji jeszcze nie było. Czy tak odważna reklama przypadnie do gustu naszemu społeczeństwu?
O autorze
1 min czytania 2018-02-09

Dużo różu, różnorodność etniczna i seksualna – to charakteryzuje nową reklamę marki, która promuje swoją walentynkową kolekcję. Brand w trwającym minutę spocie pokazał, że miłość nie ma etykietek i każdy ma prawo do miłości! W reklamie pojawiają się również pary homoseksualne, których, do tej pory, nie było wiele w reklamach pojawiających się w naszych odbiornikach.

„Miłość zwycięża wszystko i ma niejedno oblicze. Swarovski z dumą wspiera różnorodność i miłość we wszystkich jej postaciach” – powiedziała Nathalie Colin, dyrektor kreatywna marki.

Spot powstał na potrzeby globalnej komunikacji marki.

Jak Wam się podoba taka kreacja?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W Walentynki warto pamiętać, że miłość naprawdę nie patrzy na to, jakiej płci czy wyznania jesteś. Amerykańska organizacja Ad Council pokazała to w Santa Monica w bardzo ciekawy sposób!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jeśli mowa o Walentynkach to warto wspomnieć reklamę Vodafone, która jest małym arcydziełem. Marka bez nachalności i zbędnych słów przekazuje istotę hasła kampanii: „Good things should last forever”.

PS3

A jeśli myślicie o tym, by zabrać swoją drugą połówkę na romantyczną kolację, to przemyślcie propozycję McDonald’s! Więcej o akcji → tutaj.