W jakich wydarzeniach z życia rodziny biorą przez lata udział meble kuchenne? Jakim próbom zostają poddawane? Dlaczego powinny być wytrzymałe?
W nowym spocie wyreżyserowanym przez Maćka Kowalczuka IKEA odpowiada na wszystkie pytania i przypomina, że meble powinny podlegać 25 letniej gwarancji! Zobaczcie dlaczego:
Zobacz również
PS
IKEA często zwraca naszą uwagę na emocje i uczucia. W jednej z reklam pokazuje, że umiejętność słuchania jest doskonałym sposobem na zjednanie sobie ludzi. Poprzez posiadanie tej umiejętności ułatwiamy sobie nawiązywanie relacji z innymi ludźmi, pogłębiamy miłości i przyjaźnie. Słuchanie drugiego człowieka jest pewną formą pomocy. To objaw naszego ciągłego bycia obok, zainteresowania.
PS2
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
IKEA jesienią rozpoczęłą kampanię #jesiennezmiany. Zrealizowane w jej ramach spoty odbiegały scenariuszem od klasycznych reklam. Zamiast promocji dostajemy krótkie filmy przedstawiające sceny z życia różnych rodzin.
Słuchaj podcastu NowyMarketing