Święta z przyjemnością. Ruszyła świąteczna kampania marki E.Wedel

Marka E.Wedel niedawno wystartowała z bożonarodzeniową kampanią pod hasłem „Wedel. Z przyjemnością”. Stworzony w ramach niej spot, bazujący na wpadającej w ucho świątecznej melodii, opowiada o radości z bycia razem i prezentuje kultowe produkty z portfolio.
O autorze
1 min czytania 2023-11-20

Chwile spędzone w gronie najbliższych i moment dzielenia się wedlowskimi łakociami sprawią, że najbliższe święta będą pełne przyjemności. 

Urocza i przyjemna piosenka

Marka postanowiła odświeżyć znany utwór „Deck the Halls” i zaprezentować jego cover w wedlowskim stylu. W te święta, zamiast oryginalnego refrenu „fa la la la la”, będziemy nucić „Wedel-el-lel-lelel”. Unikalna piosenka stanowi tło świątecznego spotu reklamowego, pełnego ciepła, radości i rodzinnej atmosfery, a kultowe produkty marki, takie jak Torcik Wedlowski, Ptasie Mleczko® czy cukierki z Mieszanki Wedlowskiej, dodają przyjemności świątecznym przygotowaniom.

Czekolada Wedel towarzyszy nam w kuchni – jako idealny produkt do słodkiego gotowania i przyjemnego podjadania, a także jako deser w trakcie spotkań w rodzinnym gronie. Doskonale sprawdzi się też w roli słodkiego upominku lub dodatku do prezentu.

Świąteczna kampania E.Wedel realizowana będzie w wielu kanałach: w telewizji, w radio, online, w tym również w social mediach, oraz na wielkich ekranach sieci kin Helios i Cinema City. Za sprawą kampanii DOOH, wizualizacje bożonarodzeniowych produktów marki pojawią się w przestrzeni wielu polskich miast – na przystankach, w centrach handlowych i na wielkoformatowych ekranach. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Portfolio  świątecznych  produktów  E.Wedel  dostępne jest w sklepach stacjonarnych od początku listopada.  Oprócz tradycyjnych produktów z oferty, w sprzedaży pojawił się także wyjątkowy kalendarz adwentowy, będący efektem kolejnej współpracy marek E.Wedel i OnlyBio. 

Za koncepcję komunikacji oraz przygotowanie materiałów odpowiedzialna jest Agencja 2012. Zakup mediów powierzono Zenith Media, a komunikację public relations – agencji Walk PR.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się