Szlachetne wyrafinowanie w kolekcji marki Badura na sezon wiosna-lato 2022

Odcienie bieli, czerni i czekolady, geometryczne formy, biżuteryjne detale – w kolekcji marki Badura nie ma ani jednego przypadkowego elementu. To dodatki dla tych, którzy znają trendy, ale najważniejszy jest dla nich indywidualny styl.
O autorze
1 min czytania 2022-04-28

Biel i czerń, szachownica, skórzane meble – kampania marki Badura na sezon wiosna-lato 2022 nie wymaga pełnej przepychu oprawy. Minimalistyczna scenografia sesji nawiązuje do nowej kolekcji butów i torebek. „Efekt wow” daje prostota, która dzięki szlachetnym detalom staje się wyrafinowana.

W kolekcji dla niej buty i torebki zdobią biżuteryjne łańcuszki. Dzięki nim mokasyny na masywnej podeszwie nawiązują do włoskiego szyku, te na płaskiej podeszwie w odcieniu baby blue nabierają luksusowego charakteru, a sandały na szpilce przywołują imprezową modę lat 80. XX wieku.

Ten sam motyw przewodni pojawia się na torebkach. Te pikowane na łańcuszku, które można nosić na ramieniu, w dłoni albo jako kopertówkę, kojarzą się z chanelowskim szykiem. Biżuteryjne detale znalazły się także na listonoszkach lub kuferkach. Prawdziwa it-bag to kuferek z klamrą.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jeszcze bardziej minimalistyczne, niemal ascetyczne, są męskie sneakersy do kostek, w miejskim klimacie oraz jasne sztyblety na masywnej podeszwie. Buty sportowe dla niego utrzymano w stylu retro – łączą panele w odcieniach karmelu, caffe latte i bieli. Oprócz tego, w kolekcji pojawiają się granatowe sneakersy, wpisujące się w marynarski styl. Jako że modele sportowe na stałe weszły do codziennej mody, sneakersy modny mężczyzna nosi do chinosów i bomberek na weekend, a z garniturem do biura. Stonowane tonacje obuwia wpisują się w sezonowe trendy – na wybiegach oglądaliśmy męskie looki w odcieniach czekoladowego brązu, toffi i piasku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za nowoczesną sesją stoi ekipa najlepszych polskich specjalistów. Zdjęcia przygotował Łukasz Pukowiec, który ostatnio stworzył kampanię dla JW Andersona, za stylizację odpowiedzialna była Agnieszka Ścibior, jedna z najbardziej utytułowanych polskich stylistek, a makijaż to dzieło Marianny Yurkiewicz, pracującej za kulisami największych tygodni mody.

Kolekcja Badura jest już dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji mobilnej.