Szwedzi stworzyli billboardy, które kaszlą… Zobacz niesamowitą kampanię

Szwedzi stworzyli billboardy, które kaszlą… Zobacz niesamowitą kampanię
Szwedzka sieć aptek "Apotek Hjärtat" stworzyła nietypową kampanię, która ma zachęcić do rzucenia palenia. W całej Szwecji stanęły interaktywne billboardy, które zaczynają kaszleć, gdy w pobliżu znajdzie się palacz.
O autorze
0 min czytania 2017-01-13

Według badań Światowej Organizacji Zdrowia i Amerykańskiego Instytutu Badań nad Rakiem koszt palenia papierosów to ponad bilion dolarów każdego roku! Dlatego wspomniane billboardy wyposażone są w czujniki dymu. Gdy w pobliżu znajdzie się osoba paląca, mężczyzna z billboardu zaczyna kaszleć, a po chwili na ekranie pojawiają się środki pomocne przy zrywaniu z nałogiem. 

W 2010 roku w Polsce koszt leczenia raka płuc wyniósł ponad 400 mln zł. 

Apotek Hjärtat (Apteki Serca) zajmuje, pod względem wielkości sieci aptek w Szwecji, drugie miejsce. Apteki zatrudniają ponad 2000 pracowników.

Szwedzka apteka już kiedyś zaprezentowała nam interaktywne billboardy. W 2014 roku, w sztokholmskim metrze mogliśmy zobaczyć taką „reklamę” preparatów do włosów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj