Szymon Olejniczakowski objął nowo utworzone stanowisko new business directora w Walk

Szymon Olejniczakowski objął nowo utworzone stanowisko new business directora w Walk. Będzie odpowiadał m.in. za współtworzenie strategii rozwoju działań sprzedażowych i pozyskiwanie klientów dla wszystkich spółek z grupy.
O autorze
0 min czytania 2019-03-05

Szymon Olejniczakowski ma ponad 12-letnie doświadczenie w branży marketingowej, związane przede wszystkim z prowadzeniem aktywnej sprzedaży produktów i usług oraz obsługą projektów. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał przy produkcji eventów. Pracował dla takich agencji jak: BTL Point Group, EMLAB, Media Forum, Tailor&Baker (Partner of Promotion), HealthWay, Loyalty Point. W czasie swojej kariery miał okazję realizować projekty niemal z każdego obszaru marketingowego zarówno ATL, BTL, Digital, Social Media, Event, jak i PR.

Do Walk przeszedł z Focus Media Group (Imagine Nation), gdzie odpowiadał za pozyskiwanie klientów i tworzenie strategii new business.