TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Szymon Paroszkiewicz: Tokeny NFT w marketingu to nie tylko wirtualne przedmioty (podcast)

Szymon Paroszkiewicz: Tokeny NFT w marketingu to nie tylko wirtualne przedmioty (podcast)
Szymon Paroszkiewicz to founder agencji Green Parrot i software house'u Develtio. Z Szymonem rozmawiamy o tokenach NFT i ich zastosowaniach w marketingu w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast.
O autorze
1 min czytania 2022-04-29

Szymon Paroszkiewicz od kilkunastu lat rozwija swoją agencję Green Parrot, a ostatnio również software house Develtio. Jednak nie o prowadzeniu agencji rozmawiamy w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast, a o tokenach NFT i ich zastosowaniach w marketingu.

– Temat jest dość złożony, bo nie mówimy o jakiejś technice marketingowej, a całym segmencie technologii, który jest wykorzystywany na wiele sposobów. Marki wypuszczają własne tokeny, są takie brandy, które kupują bluechipowe NFT, czyli te, które są najcenniejsze i najpopularniejsze. Istnieją też marki, które tworzą tokeny NFT mające jakąś użyteczność. Coachella niedawno przeprowadziła emisję tokenów, które dają dożywotni wstęp na ich festiwale – mówi Szymon Paroszkiewicz.

Szymon wskazuje, jak marki wykorzystują tokeny NFT, dlaczego się nimi interesują i jaką wartość niesie za sobą tokenizacja. Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast.

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj