
17.09.2021
TikTok, Polska Press i Payback nowymi członkami IAA Polska
17.09.2021
TikTok, Polska Press i Payback nowymi członkami IAA Polska
04.11.2020
Stowarzyszenie Sport Biznes Polska będzie integrować branżę biznesu sportowego i wspierać jej rozwój
21.07.2020
Powołanie Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń
11.05.2020
#ZaadoptujDonicę: Mieszkańcy Warszawy sadzą rośliny w pustych donicach miejskich
04.10.2019
Branża marketingowa i mediowa podpisały zobowiązanie na rzecz czystej informacji i reklamy
27.06.2019
SAR: zmiany w zarządzie, nowi członkowie i strategia na kolejny rok
18.06.2019
Powstało Stowarzyszenie MMA Polska, mające na celu reprezentowanie środowiska mieszanych sztuk walki w debacie publicznej i mediach
21.02.2018
Polska potrzebuje nowej generacji „haerowców”
28.04.2017
Powstało Polskie Stowarzyszenie Influencerów i Osób Aktywnych w Mediach Internetowych
26.06.2013
Nowe władze Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i Związku Agencji Reklamowych w Polsce
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu