
06.09.2017
Episerver wzmacnia ochronę danych osobowych dzięki EU-US Privacy Shield Certification
06.09.2017
Episerver wzmacnia ochronę danych osobowych dzięki EU-US Privacy Shield Certification
02.08.2017
Sprzedawaj zgodnie z cyklem życia klienta
17.05.2017
Episerver wyróżniony w raporcie Gartner „Magic Quadrant for Digital Commerce”
05.04.2017
James Norwood (Episerver): Błędem numer jeden wśród sprzedawców jest obsesyjne skupianie się na próbie przekonwertowania użytkowników na klientów, nie zważając na to, czy mieli zamiar dokonać zakupu, czy też nie
06.10.2016
Episerver przejmuje optivo – dostawcę narzędzia do zarządzania kampaniami omnichannel
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu