Pressroom „Rising Star” – rusza konkurs Universal Music Polska i TikTok 06.08.2021 Pressroom Konkurs muzyka Universal Music Polska Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Wywiad Sławomir Kochański (Universal Music Polska): Chcemy zrozumieć pokolenie Z i mówić jego językiem bez korporacyjnego zadęcia 29.07.2021 employer branding Wywiad HR rekrutacja Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Muzyka to jedno z najlepiej postrzeganych przez Polaków narzędzi komunikacji marek z ludźmi [raport] 27.06.2019 Pressroom marka raport komunikacja Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Wywiad Piotr Kujda (Universal Music Polska): Większość decyzji konsumenckich podejmowana jest pod wpływem emocji, a muzyka jest najpotężniejszym narzędziem, które może je generować 28.10.2016 marketing marka Wywiad efektywność Poleć FB TW IN 5 5 minut czytania
Pressroom Universal rozpoczyna strategiczną współpracę z Uberem 28.10.2016 Pressroom współpraca Uber Universal Music Polska Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Universal Music Polska i Uber – nowy wymiar muzyki 12.10.2016 Pressroom współpraca Uber Universal Music Polska Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania