07.02.2024
Marki premium i znaczenie „cichego’’ luksusu dla konsumentów
07.02.2024
Marki premium i znaczenie „cichego’’ luksusu dla konsumentów
12.09.2023
Klienci Zalando nie przeczytają już żadnej opinii. Recenzje zostały zastąpione przez ankiety
13.07.2023
Kobiety w Polsce nie czują się ekspertkami! Raport
30.03.2023
IAB Polska uruchamia badanie mające na celu poprawę jakości reklamy cyfrowej w Polsce
13.12.2022
Wybierz z nami Marketingowe Słowo roku 2022!
04.05.2022
Zawód influencera najgorzej postrzegany przez Polaków. Jakie profesje są najbardziej poważane?
18.03.2022
GetHero rozpoczyna czwartą edycję badania „Kim są polscy użytkownicy TikToka?”
10.11.2021
Skąd czerpią wiedzę ludzie marketingu w 2021 roku? [ankieta]
22.10.2021
Skąd czerpią wiedzę ludzie marketingu w 2021 roku? [ankieta]
11.08.2021
Co Polacy myślą o reklamach i oszczędzaniu – dane Picodi.com
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia