
07.04.2022
Plej wygrywa globalny przetarg na obsługę komunikacyjną promocji Armor All z Oracle Red Bull Racing
07.04.2022
Plej wygrywa globalny przetarg na obsługę komunikacyjną promocji Armor All z Oracle Red Bull Racing
03.11.2017
Firma Oracle uznana za lidera w raporcie niezależnej firmy badawczej dotyczącym automatyzacji pracy sprzedawców
08.11.2016
Badanie IDC i Oracle: polski marketing w tyle za liderami
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu