15.03.2024
Era BLIKA. Marka pokazuje transformację w realizacji płatności w kolejnej kampanii dostosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
15.03.2024
Era BLIKA. Marka pokazuje transformację w realizacji płatności w kolejnej kampanii dostosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
12.01.2024
Krzysztof Ziewiec (BLIK): Chodzi o poszukiwanie prawdziwych insightów, a nie o ich „wymyślanie”
07.11.2023
Przygody Tomka kasjera – nowa kampania BLIKA z Tomaszem Kotem w roli głównej
11.10.2023
Osoby z niepełnosprawnościami mają swoich przedstawicieli w branży marketingowej — UNMUTE to pierwsza agencja skupiona na działaniach inkluzywnych dla OzN
23.08.2023
Rekord BLIKA – miliard transakcji w zaledwie 8 miesięcy
18.08.2023
BLIK wystartował z nową kampanią „przelewów na numer telefonu BLIK”
02.08.2023
BLIK wspiera edukację z zakresu cyberbezpieczeństwa – to już dwa lata i 119 tys. wyedukowanych dzieci
12.12.2022
Ponad 1 miliard transakcji BLIKIEM w niespełna rok
09.11.2022
Złote Effie za zbliżeniowego BLIKA
17.10.2022
BLIK najbardziej rozpoznawalną marką w kategorii płatności [raport]
3 dni temu
„Szanuję, nie dyskryminuję!” – II edycja Miesiąca Walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami Fundacji Avalon
5 dni temu
Wyzwaniach marketerów 2024/2025 [WEŹ UDZIAŁ W BADANIU]
5 dni temu
Meta wprowadza dodatkowe języki europejskie dla filtra asortymentu
5 dni temu
Forum IAB 2024 – 90 elektryzujących wystąpień, 6 bloków tematycznych, 2 dni spotkań [PATRONAT]
6 dni temu
Semrush za prawie 55 mln zł obejmuje 57% akcji Brand24