![Reakcje marek na wygraną Igi Świątek w Wimbledonie 2025 [PRZEGLĄD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/07/Projekt-bez-nazwy-2025-07-14T120835.447_Easy-Resize.com_-142x0-c-default.jpg)
4 dni temu
Reakcje marek na wygraną Igi Świątek w Wimbledonie 2025 [PRZEGLĄD]
4 dni temu
Reakcje marek na wygraną Igi Świątek w Wimbledonie 2025 [PRZEGLĄD]
19.02.2025
Real-time marketing – sztuka natychmiastowej reakcji
08.12.2023
Kolor roku 2024 PANTONE wybrany! Będzie królowała brzoskwinia
08.12.2023
Bagietka Maryli w Carrefour, czyli sieć supermarketów tworzy RTM
07.12.2023
Były „essa” i „śpiulkolot”, teraz czas na… rel. Młodzieżowe słowo roku 2023 wybrane
21.07.2023
Everything is pink, czyli marketing wokół filmu „Barbie”
16.02.2023
Marki vs. tłusty czwartek – najciekawsze kreacje w social mediach
14.02.2023
InPost nie będzie odmieniał przez przypadki słowa „Paczkomat”. Firma walczy o swój znak towarowy [Aktualizacja]
19.12.2022
Chorwaccy kibice oburzeni reklamą Nivea
08.12.2022
„Essa” w marketingu. Jak marki reagują na Młodzieżowe Słowo Roku 2022?
dzisiaj
OnlyBio i UAUproject – artystyczna współpraca przy projektowaniu grzebienia do włosów pod prysznic
wczoraj
Answear.com wprowadza kolekcję Renewed z cyfrowymi paszportami produktu dla odzieży upcyklingowej
wczoraj
PR z przeszkodami, czyli współpraca Runmageddon i Good One PR
2 dni temu
„Smartflacja”, czyli sprytne sposoby Polaków na tańsze zakupy według badania Mastercard [RAPORT]
2 dni temu
MKiDN w ramach kampanii „Odwiedź kulturę na wakacjach” udostępnia wyszukiwarkę wydarzeń kulturalnych w Polsce