
14.05.2025
„Oblicza weterynarii”: kampania Brit o zdrowiu psychicznym, w której głos oddano lekarzom zwierząt
14.05.2025
„Oblicza weterynarii”: kampania Brit o zdrowiu psychicznym, w której głos oddano lekarzom zwierząt
08.05.2024
Jakub Kowalik i Kraska awansują na stanowisko creative leads w Cut The Mustard
27.03.2024
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean
08.09.2023
Marka Regina debiutuje na TikToku z agencją Cut The Mustard
24.08.2023
EMPIK FOTO w rękach Cut The Mustard
14.07.2023
Komunikacja Pizza Hut na TikToku realizowana przez Cut The Mustard
16.05.2023
Cape Morris wzmacnia dział social media
21.04.2023
Cut The Mustard z obsługą marki LECH na kolejny rok
21.04.2023
Cut The Mustard wygrywa przetarg i realizuje aktywację wiosenną dla H&M
09.03.2023
Lavazza kontynuuje współpracę z Cut The Mustard
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu