
07.04.2025
Omnichannel zamiast silosów – dlaczego nie warto planować samego CTV
07.04.2025
Omnichannel zamiast silosów – dlaczego nie warto planować samego CTV
27.03.2024
TikTok w świetle koncepcji omnichannel – czy to nowa era komunikacji marek?
17.11.2021
Nie tylko Black Friday – strategia promocji na miarę omnichannel
23.06.2020
Premiera raportu „Omni-commerce. Kupuję wygodnie”
18.01.2017
Omnichannel – wydatek czy oszczędność?
21.12.2016
Trendy w omnichannel marketingu – Co czeka marketerów w 2017 roku
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu