
19.01.2024
Martechu, jesteś gotowy na 2024? Przegląd wyzwań stojących przed marketingowymi startupami
19.01.2024
Martechu, jesteś gotowy na 2024? Przegląd wyzwań stojących przed marketingowymi startupami
06.06.2023
Krzysztof Kudryński (NVIDIA): Głębokie uczenie będzie całkowicie przejmować świat AI
14.10.2022
Obsługa bezkontaktowa w gastronomii z korzyściami dla marek i konsumentów
07.09.2021
Agencja Whites zainwestuje 6 mln zł w inteligentny system predykcji marketingowych
02.12.2020
Najważniejsze innowacje komunikacyjne dopiero przed nami
11.10.2019
E-mail marketing umarł, a AI to buzzword. Prawda czy fałsz?
14.05.2018
Przewidywanie przyszłości i sztuczna inteligencja dla każdego
19.04.2018
Machine learning jako narzędzie marketing automation – standard najbliższej dekady?
09.04.2018
Jak uczenie maszynowe pomaga lepiej sprzedawać?
08.03.2018
Rewolucja mobilna: dlaczego mobile jest kluczowy w strategii digital
dzisiaj
OnlyBio i UAUproject – artystyczna współpraca przy projektowaniu grzebienia do włosów pod prysznic
wczoraj
Answear.com wprowadza kolekcję Renewed z cyfrowymi paszportami produktu dla odzieży upcyklingowej
wczoraj
PR z przeszkodami, czyli współpraca Runmageddon i Good One PR
2 dni temu
„Smartflacja”, czyli sprytne sposoby Polaków na tańsze zakupy według badania Mastercard [RAPORT]
2 dni temu
MKiDN w ramach kampanii „Odwiedź kulturę na wakacjach” udostępnia wyszukiwarkę wydarzeń kulturalnych w Polsce