06.06.2023
Krzysztof Kudryński (NVIDIA): Głębokie uczenie będzie całkowicie przejmować świat AI
06.06.2023
Krzysztof Kudryński (NVIDIA): Głębokie uczenie będzie całkowicie przejmować świat AI
22.11.2022
Sztuczna inteligencja w służbie współczesnego marketingowca
28.12.2017
Technografia i schizofrenia konsumencka
21.04.2017
Skuteczny newsletter dla e-commerce
07.04.2017
Sztuczna inteligencja zmienia reguły gry
09.03.2017
Prowadź marketing na miarę Netflixa – wykorzystuj systemy rekomendacyjne
wczoraj
Wyzwaniach marketerów 2024/2025 [WEŹ UDZIAŁ W BADANIU]
wczoraj
Meta wprowadza dodatkowe języki europejskie dla filtra asortymentu
wczoraj
Forum IAB 2024 – 90 elektryzujących wystąpień, 6 bloków tematycznych, 2 dni spotkań [PATRONAT]
2 dni temu
Semrush za prawie 55 mln zł obejmuje 57% akcji Brand24
2 dni temu
Morele w humorystycznej kampanii odpowiada na pytanie, co boli grafika