
06.03.2025
„Muzeum Patriarchatu”: fikcyjna wizja świata bez nierówności
06.03.2025
„Muzeum Patriarchatu”: fikcyjna wizja świata bez nierówności
15.01.2025
„Afterwork”: inicjatywa promująca obecność kobiet w branży AI
13.08.2024
Organizacja SheSays walczy o godziwe warunki pracy w zawodach kreatywnych dla kobiet
09.08.2024
#Czasnakobiety: Joanna Wołosz, Katarzyna Zillmann, Monika Pyrek i inne sportsmenki w kampanii MSiT
06.05.2024
Opakowania Vegety przypominają o równym podziale domowych obowiązków (i przynoszą wzrost zysków)
09.11.2022
Debata #PoStronieKobiet jako głos kulturotwórczych branż w sprawie równości już w czwartek 10 listopada
05.11.2021
Femvertising, czyli jak marki wspierają kobiety w walce o równouprawnienie
28.07.2021
Język ofert pracy – kobiety o feminatywach. Badanie Pracuj.pl
04.03.2021
Crocs wspiera globalną kampanię #EqualEverywhere
30.09.2020
Lidl Polska wspiera równość płacową i przyznaje po raz kolejny nagrodę „Lidl Fair Pay”
dzisiaj
Jan Piotrowski nowym Head of Programmatic w PromoTraffic
wczoraj
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
wczoraj
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
wczoraj
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
wczoraj
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]