
14.06.2023
Maślanka Mrągowska wystartowała z wakacyjną loterią “Maślanka Mrągowska łączy wakacje z nagrodami”
14.06.2023
Maślanka Mrągowska wystartowała z wakacyjną loterią “Maślanka Mrągowska łączy wakacje z nagrodami”
15.05.2023
Serki Łaciate startują z nową loterią „WYGRAJ TO, CO WAŻNE W KUCHNI”
30.03.2023
Nowa kampania promocyjna Maślanki Mrągowskiej
29.03.2023
Change Serviceplan i Media Republic rozpoczynają czwarty rok współpracy z Mlekpolem
20.03.2023
Śmietana Łaciata wystartowała z tegoroczną edycją kampanii „Śmietana na 100%”
20.09.2022
Serviceplan Health / Change Serviceplan odpowiedzialne za kampanię dla Tadalafil Maxigra
06.07.2022
Change Serviceplan rozpoczyna współpracę z Grupą eSky
11.04.2022
Mlekpol rozpoczął nową kampanię „Śmietana na 100%”
09.02.2022
ŁaciaTY i ja… i tyle okazji, żeby się zbliżyć na walentynki. Rusza kolejna odsłona kampanii serka Łaciate
09.02.2022
Phytopharm Klęka S.A. rusza z kampanią promującą syrop Bronchosol
dzisiaj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
wczoraj
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
wczoraj
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
wczoraj
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
wczoraj
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]