![Ile Polacy musieli zapłacić za koszyk zakupowy zawierający najpopularniejsze artykuły użytku codziennego w styczniu 2024? [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/02/Ile-Polacy-musieli-zaplacic-za-koszyk-zakupowy-zawierajacy-najpopularniejsze-artykuly-uzytku-codziennego-w-styczniu-2024-RAPORT-142x0-c-default.jpg)
16.02.2024
Ile Polacy musieli zapłacić za koszyk zakupowy zawierający najpopularniejsze artykuły użytku codziennego w styczniu 2024? [RAPORT]
16.02.2024
Ile Polacy musieli zapłacić za koszyk zakupowy zawierający najpopularniejsze artykuły użytku codziennego w styczniu 2024? [RAPORT]
27.07.2023
Jak sklepy reagują na premierę „Barbie”? Raport Mojej Gazetki,
29.08.2022
Sieci supermarketów nie chcą sprzedawać produktów Danone. Przyczyną zawrotne podwyżki cen
07.09.2020
Berliński supermarket przy produktach podaje dwie ceny – jedna jest powiększona o koszty klimatyczne
17.10.2019
Bio Family otwiera kolejny supermarket w Poznaniu
20.08.2019
Top 13 najciekawszych inicjatyw ekologicznych dużych sklepów
26.06.2019
Brytyjskie supermarkety rezygnują z plastiku – będą oferować więcej produktów na wagę
11.06.2019
Kanadyjski supermarket uczy klientów ekologii wstydliwymi napisami na foliowych torebkach
30.04.2019
Bio Family we Wrocławiu już oficjalnie całodobowy i samoobsługowy z aplikacją Bio Family
28.01.2019
Sieć Iceland zamiast wyeliminować olej palmowy ze składu produktów, usuwa z nich nazwę swojej marki własnej
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]