28.12.2023
Chcesz kupić mikrokawalerkę? Rafał Zaorski ma niecodzienną ofertę dla 20 tys. osób
28.12.2023
Chcesz kupić mikrokawalerkę? Rafał Zaorski ma niecodzienną ofertę dla 20 tys. osób
12.12.2022
Mercedes-Benz poznał nastroje polskich internautów. Kolory Klasy T przemówiły w ich imieniu
08.08.2022
Marka prezerwatyw zahipnotyzowała małżeństwo, które myślało, że spotyka się po raz pierwszy
05.02.2021
Czy ludzie o różnych poglądach potrafią ze sobą rozmawiać? Poruszający eksperyment młodych poznaniaków
07.08.2019
Tyskie zachęca, by „Przejść na ty ponad parawanami”
03.12.2018
Obuwie warte 20$ za 600$ – eksperyment sklepu Payless
11.01.2018
Ten eksperyment uchwycił prawdziwe piękno i zachęcał do bycia sobą! Samsung sprawdza, jak ludzie zachowują się pod wpływem komplementów
31.07.2017
Case study SPA for MEN, czyli kiedy w promowaniu produktu warto sięgnąć po eksperyment społeczny
28.06.2017
Powiedz coś miłego! Nowa kampania marki Landliebe
11.05.2017
Akcja Nescafe to nie “gorące krzesła”, ale zbliża do siebie
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia