20.11.2024
NATO StratCom: „Social Media Manipulation for Sale”. Ile kosztuje dezinformacja w social mediach [RAPORT]
20.11.2024
NATO StratCom: „Social Media Manipulation for Sale”. Ile kosztuje dezinformacja w social mediach [RAPORT]
04.08.2023
Koniec ze spamem w DM-ach. Instagram wprowadza nowe ograniczenia
01.09.2021
Jak nie zepsuć automatyzacji telefonicznej obsługi klienta?
22.03.2021
K2Bots uruchamia rozwiązanie PerfectBot do automatyzacji obsługi klienta w Retail & Ecommerce
28.04.2020
Display Chat Bot – autorski format reklamowy Open Mobi
22.11.2019
Język naturalny, czyli nowoczesna forma komunikacji z klientami
02.07.2019
(R)Ewolucja doświadczeń użytkownika UX w czasach botów i… mindfulness
25.03.2019
Amerykański programista został fikcyjnym influencerem, by jeść za darmo w restauracjach
08.11.2018
6 najczęstszych błędów podczas implementacji chatbota i jak ich uniknąć
06.11.2018
Powstał pierwszy raport o botach „Polskie chatboty 2018”
dzisiaj
Smartfon popularniejszy niż telewizor – wyniki badania SW Research
dzisiaj
Homla – Dom Prezentów zwycięża polską edycję GIA i jedzie na światowego finału w Chicago
dzisiaj
Żabka rozszerza „Wygodne usługi”: online zamówisz poprawki krawieckie
3 dni temu
Plush wygrywa TikTok Ad Awards CE 2025
3 dni temu
Nadajesz paczki, a DHL eCommerce funduje lekcje na temat przeciwdziałania hejtowi rówieśniczemu