
27.10.2022
Marta Polakow-Stepanow (Tailor Made PR): Matki to ciekawa i wymagająca grupa dotarcia ze względu na specyficzny styl bycia w mediach
27.10.2022
Marta Polakow-Stepanow (Tailor Made PR): Matki to ciekawa i wymagająca grupa dotarcia ze względu na specyficzny styl bycia w mediach
26.10.2021
Raport „Matka Polka” – czyli jakie są współczesne matki w Polsce i jak kupują?
27.09.2021
Matki-gamerki na celowniku marketerów – dane z raportu „Mobile Gamers Mothers”
27.02.2019
Body Proud Mums: widoczne blizny i rozstępy w nowej kampanii Mothercare
28.07.2017
Jak matki z pokolenia Millenialsów robią zakupy?
dzisiaj
PROFBUD nowym sponsorem Bartosze Zmarzlika
dzisiaj
„Bezpieczne dzieci w sieci”: kolejna edycja kampanii ING na Robloxie o cyberbezpieczeństwie
dzisiaj
32 polskie firmy w rankingu najszybciej rozwijających się spółek technologicznych Deloitte EMEA Fast 500
wczoraj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
wczoraj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV