
27.12.2024
(R)ewolucja w marketingu. Jak przygotować się na wejście w życie Polskiego Aktu o Dostępności
27.12.2024
(R)ewolucja w marketingu. Jak przygotować się na wejście w życie Polskiego Aktu o Dostępności
16.12.2024
„Chcemy być sobą. Zwyczajni, Niezwyczajni”: Towarzystwo GEST oraz G.F. Darwin ruszyły z kampanią na rzecz osób z niepełnosprawnościami
01.03.2024
IKEA Kraków ponownie łączy siły z Centrum Wielokulturowym
02.10.2023
BEYOND LABELS – Twoja unikalność jest Twoją siłą
28.08.2023
Powstała agencja marketingowa Priders.pl
17.07.2023
Czy branża kreatywna stawia na różnorodność? Weź udział w badaniu Diversity IN Check Creative
29.06.2023
Lidl-Trek z dumą prezentuje swój skład na Tour de France
22.06.2023
Martyna Wojciechowska i W.Kruk stworzyli inkluzywne perfumy inspirowane żywiołami
16.06.2023
Maliny, Kosmotiara i AI – bajka od Huawei będzie inspirować dziewczynki do rozwijania pasji w świecie IT
23.05.2023
Przełamywanie granic i inspirowanie siłą, czyli jak marki sportowe zmieniają wizerunek kobiet w kampaniach
wczoraj
OnlyBio i UAUproject – artystyczna współpraca przy projektowaniu grzebienia do włosów pod prysznic
2 dni temu
Answear.com wprowadza kolekcję Renewed z cyfrowymi paszportami produktu dla odzieży upcyklingowej
2 dni temu
PR z przeszkodami, czyli współpraca Runmageddon i Good One PR
3 dni temu
„Smartflacja”, czyli sprytne sposoby Polaków na tańsze zakupy według badania Mastercard [RAPORT]
3 dni temu
MKiDN w ramach kampanii „Odwiedź kulturę na wakacjach” udostępnia wyszukiwarkę wydarzeń kulturalnych w Polsce