
26.05.2023
Linie lotnicze Emirates ogłaszają nową ambasadorkę swojej marki, Penelope Cruz
26.05.2023
Linie lotnicze Emirates ogłaszają nową ambasadorkę swojej marki, Penelope Cruz
05.10.2022
Sylvain Dolla (Tissot): Zawsze będziemy dążyć do tworzenia zegarków dla wszystkich
30.06.2022
Rynek dóbr luksusowych odrabia straty po pandemii. W 2021 roku osiągnął wartość 30 mld złotych
01.06.2022
Magda Konstantynowicz i Paweł Tatur (Auto Fus Group): Komunikacja marek luksusowych, szczególnie Rolls-Royce’a, to ogromne wyzwanie
25.05.2022
Luksusowa biżuteria i słoneczny Rzym. W spocie nakręconym przez Paolo Sorrentino wystąpiły Zendaya i Anne Hathaway
21.03.2022
Marta Zakrzewska-Kisiel (Havas Media Group): Pokolenie Z nie chce płacić pełnej ceny za produkty luksusowe
21.12.2021
Marketing w branży marek luksusowych na przełomie 2021/2022
27.11.2020
Bain&Co: Rekordowy spadek na rynku towarów luksusowych z powodu pandemii
11.12.2019
Marketing w branży marek luksusowych na przełomie 2019/2020
04.04.2018
Marka premium a marka luksusowa. Jak je odróżnić?
dzisiaj
Ad Trends sierpień 2025: Tarczyński i Kodano Optyk z najbardziej zasięgowymi reklamami
dzisiaj
Kapibary i jamniki bohaterami kampanii AR Plusa Na Kartę
dzisiaj
Allegro mówi YES biżuterii. Jak Polacy kupują dodatki?
dzisiaj
OOHlife rusza z projektem standaryzacji kontaktów w reklamie zewnętrznej
dzisiaj
OC&C: Polacy wydają coraz więcej na artykuły dziecięce pomimo kryzysu demograficznego [ANALIZA]