12.03.2024
Co o przedstawicielach pokolenia Silver uważają „Zetki”? Badanie portalu OLX
12.03.2024
Co o przedstawicielach pokolenia Silver uważają „Zetki”? Badanie portalu OLX
07.03.2024
W kampanii OLX Bartłomiej Topa tłumaczy, czym jest „OLXowanie”
27.02.2024
Serwis OLX wprowadzał klientów w błąd? UOKiK zbadał sprawę i skrytykował platformę
23.01.2024
Zawód po 50-tce, czyli walka z rozczarowaniem na rynku pracy. Kampania wspierająca pokolenie 50+ od OLX Praca
11.12.2023
Opinia opinii nierówna – OLX z zarzutami Prezesa UOKiK
08.12.2023
VMLY&R w rosterze OLX na rok 2024
08.12.2023
Agencja Przestrzeń wygrywa przetarg OLX
28.08.2023
Podaj dalej z OLX
16.08.2023
Space Cat Industries wygrywa obsługę OLX na TikToku
03.08.2023
Ponad połowa użytkowników OLX woli kupować używane rzeczy, bez względu na kategorię i wartość
wczoraj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
wczoraj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
2 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
3 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero