![Marketingowcy i specjaliści od reklamy najszczęśliwsi w Polsce? [badanie]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2020/02/25132_l2-142x0-c-default.jpg)
20.02.2020
Marketingowcy i specjaliści od reklamy najszczęśliwsi w Polsce? [badanie]
20.02.2020
Marketingowcy i specjaliści od reklamy najszczęśliwsi w Polsce? [badanie]
06.03.2018
35 lat – tyle będzie mieć początkujący programista w 2019 roku
08.01.2018
Polacy chcą zostać programistami, ale 83 proc. z nich nie wie jak
12.12.2017
Co czwarty programista będzie kobietą?
10.11.2017
TOP 6 umiejętności, które ułatwią awans w 2018 roku
19.10.2017
Czy zabraknie pracy dla programistów? – prognoza na 2020 rok
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu