
25.10.2023
Na torach tramwajowych zapachnie pizzą
25.10.2023
Na torach tramwajowych zapachnie pizzą
27.09.2022
„Ułatwienia, które usłyszysz, zobaczysz, dotkniesz” – ZTM rusza z kampanią o udogodnieniach
17.01.2022
AMS wygrywa przetarg na obsługę wiat przystankowych w Tychach
28.10.2021
Zamieszanie wokół promocji książki Remigiusza Mroza. „Przepaść” jednak pojawi się stołecznej komunikacji miejskiej
14.09.2021
ZTM w nowej kampanii „Zmień EGO na EKO!“ promuje ekologiczny transport publiczny
24.08.2021
Cyfrowe citylighty na przystankach w Warszawie
13.07.2021
ZTM dba o środowisko i jakość życia mieszkańców oraz zachęca do budowania lepszego miejsca do życia – publikacja pierwszego raportu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR)
06.07.2021
ZTM aktywnie zachęca do komunikacji miejskiej w nowej kampanii „Otwieramy szeroko drzwi na powrót normalności“
03.10.2019
Rusza kampania społeczna dla Zarządu Transportu Miejskiego stworzona przez Cape Morris
17.11.2017
Synergic realizuje rozbudowane kampanie reklamowe z wykorzystaniem transportu miejskiego
wczoraj
PROFBUD nowym sponsorem Bartosze Zmarzlika
wczoraj
„Bezpieczne dzieci w sieci”: kolejna edycja kampanii ING na Robloxie o cyberbezpieczeństwie
wczoraj
32 polskie firmy w rankingu najszybciej rozwijających się spółek technologicznych Deloitte EMEA Fast 500
2 dni temu
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
2 dni temu
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV