17.10.2022
Szymon Szmigiel (Channel Factory): Brand suitability to coś więcej niż tylko bezpieczeństwo marki
17.10.2022
Szymon Szmigiel (Channel Factory): Brand suitability to coś więcej niż tylko bezpieczeństwo marki
04.10.2022
O czym warto pamiętać, planując świąteczne kampanie digitalowe?
07.07.2022
Liczba naruszeń brand safety w Polsce spada drugi rok z rzędu [raport]
11.04.2022
Brand safety – czyli jak zapewnić bezpieczeństwo marce
27.08.2020
Brand safety i brand suitability – między podstawowymi zasadami bezpieczeństwa a indywidualnymi potrzebami marki
26.08.2020
Jak zadbać o jakość w kampaniach programmatic?
25.08.2020
IAB Polska stworzył zbiór dobrych praktyk w obszarze brand safety
11.08.2020
Rola brand safety w kształtowaniu rynku reklamy cyfrowej
20.04.2020
Brand safety w dobie koronawirusa i kwarantanny – na przykładzie wielkanocnych kampanii In-Image Ads Intermarché, Kaufland oraz Winiary
21.12.2017
Boty, fraudy i kontent wideo… Co nas czeka w 2018? – rok Brand Safety, Viewability i mobile video
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
2 dni temu
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean