04.10.2023
WE ARE GAMERS – gaming marketing w praktyce. Konferencja tematyczna stacjonarnie w Warszawie
04.10.2023
WE ARE GAMERS – gaming marketing w praktyce. Konferencja tematyczna stacjonarnie w Warszawie
16.08.2023
Nowe oblicze esportu
22.06.2023
Michał Milowicz jako kapitan w grze World of Warships
02.03.2023
Tytuł gry jako znak towarowy – czy to możliwe?
02.02.2023
Ponad 3-metrowa figura Chyżoszpona z gry Horizon stanęła w Białce Tatrzańskiej
11.05.2022
Nadchodzi koniec serii FIFA? EA Sports zmienia nazwę słynnej gry
08.02.2022
„People don’t hate ads, they hate bad ads” – mobile game advertising
28.10.2021
Mariusz Pudzianowski został ambasadorem polskich czołgów ciężkich w grze World of Tanks Blitz
13.10.2021
Fantasyexpo i FRENZY nawiązują współpracę – polska transmisja z Majora CS:GO na kanale Izaka oraz w Polsat Games
01.10.2021
Branża gamingowa w świecie filmów i seriali
dzisiaj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
dzisiaj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
dzisiaj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
wczoraj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
2 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero