
06.11.2024
#TransportDlaMłodych: UNICEF nagłaśnia problem wykluczenia transportowego młodzieży
06.11.2024
#TransportDlaMłodych: UNICEF nagłaśnia problem wykluczenia transportowego młodzieży
16.10.2023
UNICEF Polska i Fundacja Santander Bank Polska wspierają zaangażowanie, społeczną świadomość i umiejętność współpracy uczniów
03.03.2022
Warsztaty UNICEF dla biznesu z udziałem 11 firm
17.05.2021
Paweł Barski objął stanowisko dyrektora komunikacji i marketingu w UNICEF Polska
02.02.2021
Już ponad 2.000 nauczycieli dołączyło do projektu „Przystań w sieci” przygotowanego przez Facebook, NASK i UNICEF Polska
20.10.2020
Facebook, NASK i UNICEF Polska uruchamiają „Przystań w sieci” – szkolenie dla nauczycieli i uczniów w zakresie edukacji cyfrowej i bezpieczeństwa online
19.02.2018
Agencja CAPE MORRIS wspiera UNICEF Polska #SztafetąCiepła
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu