
19.01.2022
Krajowy Instytut Mediów kończy pilotaż badania założycielskiego
19.01.2022
Krajowy Instytut Mediów kończy pilotaż badania założycielskiego
25.08.2021
Badanie Salesforce pokazuje zmieniające się priorytety, wyzwania i strategie specjalistów ds. marketingu
20.03.2020
Przedstawiciele mediów i reklamodawcy uzgodnili założenia nowego standardu badania mediów
12.06.2019
Polscy marketerzy utworzyli koalicję, by mieć wpływ na nowe standardy badań mediów
29.05.2018
Majówka w branży handlowej – remonty i wiosenny ogród. Wydatki reklamowe w kwietniu
19.04.2018
Uczestnicy polskiego rynku komunikacji marketingowej sformułowali oczekiwania wobec badań mediów w przyszłości
dzisiaj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
dzisiaj
IAB Polska: „Formaty reklamowe mobile” [RAPORT]
3 dni temu
Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
4 dni temu
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
4 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]