19.01.2022
Krajowy Instytut Mediów kończy pilotaż badania założycielskiego
19.01.2022
Krajowy Instytut Mediów kończy pilotaż badania założycielskiego
25.08.2021
Badanie Salesforce pokazuje zmieniające się priorytety, wyzwania i strategie specjalistów ds. marketingu
20.03.2020
Przedstawiciele mediów i reklamodawcy uzgodnili założenia nowego standardu badania mediów
12.06.2019
Polscy marketerzy utworzyli koalicję, by mieć wpływ na nowe standardy badań mediów
29.05.2018
Majówka w branży handlowej – remonty i wiosenny ogród. Wydatki reklamowe w kwietniu
19.04.2018
Uczestnicy polskiego rynku komunikacji marketingowej sformułowali oczekiwania wobec badań mediów w przyszłości
7 dni temu
Luksusowy samochód Valhalla Aston Martin oficjalnie zadebiutuje w Fortnite
7 dni temu
Kolejna Bitwa o Południe już za moment – freestyle’owcy zmierzą się w duetach
17.12.2025
T-Mobile prezentuje szkolenia „Cyfrowy świat dla każdego”: idealny prezent na święta
15.12.2025
Smartfon popularniejszy niż telewizor – wyniki badania SW Research
15.12.2025
Homla – Dom Prezentów zwycięża polską edycję GIA i jedzie na światowego finału w Chicago