Pressroom Krajowy Instytut Mediów kończy pilotaż badania założycielskiego 19.01.2022 Pressroom media badanie mediów Krajowy Instytut Mediów Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Badanie Salesforce pokazuje zmieniające się priorytety, wyzwania i strategie specjalistów ds. marketingu 25.08.2021 Pressroom Salesforce badanie mediów State of Marketing Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Przedstawiciele mediów i reklamodawcy uzgodnili założenia nowego standardu badania mediów 20.03.2020 Pressroom badanie media badanie mediów Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Newsroom Polscy marketerzy utworzyli koalicję, by mieć wpływ na nowe standardy badań mediów 12.06.2019 Newsroom media Marketerzy IAA Polska Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Majówka w branży handlowej – remonty i wiosenny ogród. Wydatki reklamowe w kwietniu 29.05.2018 Pressroom reklama IMM badanie mediów Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Uczestnicy polskiego rynku komunikacji marketingowej sformułowali oczekiwania wobec badań mediów w przyszłości 19.04.2018 Pressroom media badania branża marketingowa Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania