Pressroom Aneta Todorczuk-Perchuć z rodziną i autorzy parentingowego bloga oczekujac.pl ambasadorami akcji „Rodzina do kina” 11.04.2016 Pressroom Multikino Kino rodzina Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Trendy And the Oscar goes to... 29.02.2016 reklama Trendy Kino Kampanie Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Przygarnij bilet do kina od Plusha 15.12.2015 Pressroom promocja Kino Plush Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Książki Jak prowadzić kreatywną firmę zdradza twórca studia Pixar. O książce Eda Catmulla "Kreatywność S.A." 11.12.2015 wideo grafika książki Trendy Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Trendy Gwiezdne wojny i… reklamy 13.10.2015 Trendy Kino film Reklamy Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Nagradzane animacje dostępne w wakacje online! 06.07.2015 Pressroom Kino film FUMI Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 3 3 minuty czytania
Kreacja i technologia Kampanie na srebrnym ekranie 15.05.2015 Kreacja i technologia promocja reklama Kino Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Filmowy pies przewodnik - kampania crowdsourcingowa Fundacji Audiodeskrypcja i agencji DDB Warszawa 08.04.2014 Pressroom aplikacja mobilna crowdsourcing akcja charytatywna Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom E-mailing i SMS-ing w ofercie Multikino Media 10.02.2014 Pressroom Reklama internetowa E-mail marketing sms Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Mobilny Tata w nowej kampanii eurobanku 03.02.2014 Pressroom Mobile marketing bankowość mobilna aplikacja mobilna Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Kampania Lowe Warsaw dla przeglądu filmów erotycznych w światowych mediach 14.01.2014 Pressroom Kreacja i technologia kultura design Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Digital interactive citylight w kampanii filmu Disneya "Kraina lodu” 12.12.2013 Pressroom OOH Kino reklama zewnętrzna Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Film "Vincent chce nad morze" wspiera kampanię "Vincent chce być sobą z syndromem Tourette'a" 26.09.2013 Pressroom Kino kampania edukacyjna film Poleć FB TW IN 1 1 udostepnienie 3 3 minuty czytania
Pressroom Lato pod znakiem polskich filmów na YouTube 18.07.2013 Pressroom YouTube kultura Kino Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Reklamy filmu “Hobbit: Niezwykła podróż” w telewizji hybrydowej 14.12.2012 Pressroom Hypermedia Isobar Kino Carat Polska Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Projekty specjalne w ofercie Multikino Media dla agencji 05.11.2012 Pressroom targetowanie Multikino Multikino Media Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania