![#NMInsights: Podsumowanie rynku dóbr luksusowych w regionie CEE-6 [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/08/colliers-raport-142x0-c-default.jpg) 
                    13.08.2024
#NMInsights: Podsumowanie rynku dóbr luksusowych w regionie CEE-6 [RAPORT]
![#NMInsights: Podsumowanie rynku dóbr luksusowych w regionie CEE-6 [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/08/colliers-raport-142x0-c-default.jpg) 
                    13.08.2024
#NMInsights: Podsumowanie rynku dóbr luksusowych w regionie CEE-6 [RAPORT]
 
                    18.04.2024
Wyścig o wrażenia. Jak zmienia się komunikacja motoryzacyjnych marek luksusowych i premium
 
                    07.02.2024
Marki premium i znaczenie „cichego’’ luksusu dla konsumentów
![Deloitte: Po dwóch latach pandemii branża dóbr luksusowych wróciła do finansowej równowagi [raport]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2023/01/40908_l2-142x0-c-default.jpg) 
                    24.01.2023
Deloitte: Po dwóch latach pandemii branża dóbr luksusowych wróciła do finansowej równowagi [raport]
 
                    08.06.2022
Michał Kniaź (HalfPrice): Jesteśmy wszędzie tam, gdzie są łowcy i łowczynie okazji cenowych
 
                    02.06.2022
Czy i jak marki luksusowe mogą wykorzystać metaverse w swoich działaniach marketingowych?
 
                    21.03.2022
Marta Zakrzewska-Kisiel (Havas Media Group): Pokolenie Z nie chce płacić pełnej ceny za produkty luksusowe
 
                    21.01.2022
Justyna Adamczyk (SEC Newgate CEE): Hasło „luksus umiera ostatni” nigdy nie było bardziej prawdziwe
 
                    04.11.2021
GfK: premium to dziś znacznie więcej niż wyższa cena
 
                    31.08.2021
„Jakość, która wyprzedza swój czas” – nowa kampania wizerunkowa marki Miele
dzisiaj
„Prawo pracy? Easy mode!”: Ministerstwo Pracy stawia na młodych ambasadorów zmian na rynku pracy
dzisiaj
Plus partnerem technologicznym trasy #MATA2040 TOUR
dzisiaj
Filip Połoska i Łukasz Zboralski zakładają fundację Projekt: Spokojna Droga
wczoraj
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
2 dni temu
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025