26.02.2024
Rapowy klip „Balon” sieci Kaufland wyróżniony w konkursie OLX „Liderzy Rekrutacji”
26.02.2024
Rapowy klip „Balon” sieci Kaufland wyróżniony w konkursie OLX „Liderzy Rekrutacji”
08.02.2024
Czy Twoje dziecko też bierze udział w rekrutacji? Lidl Polska prezentuje kampanię employer brandingową „Razem w Lidlu”
04.01.2024
Jakie wyzwania czekają pracodawców? Raport płacowy Hays Poland 2024
19.10.2023
Jak zbudować markę pracodawcy w sektorze IT? Case study kampanii employer brandingowej „We are #TECHWIZARDS”
23.05.2023
PKO Bank Polski rekrutuje nowych pracowników w metaverse
08.05.2023
DXC Technology zatrudnia osoby neuroróżnorodne i szerzy wiedzę o inkluzywności w miejscu pracy
11.04.2023
Lidl Polska rekrutuje – trwa kampania „Widzimy Cię w tej roli!”
20.02.2023
BIDads: Rośnie zapotrzebowanie na outsourcing pracowników z obszaru digital marketingu
07.12.2022
eRecruiter wybiera KOHE
28.11.2022
RocketJobs.pl w nowej kampanii pokazuje reakcje na NIESPOKO ogłoszenie o pracę i edukuje pracodawców
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
2 dni temu
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean