![Pracuj.pl: „Wpływ technologii na pracę i rekrutację” [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/11/Cover-photo-2024-11-28T093137.575-142x0-c-default.png)
28.11.2024
Pracuj.pl: „Wpływ technologii na pracę i rekrutację” [RAPORT]
28.11.2024
Pracuj.pl: „Wpływ technologii na pracę i rekrutację” [RAPORT]
26.02.2024
Rapowy klip „Balon” sieci Kaufland wyróżniony w konkursie OLX „Liderzy Rekrutacji”
08.02.2024
Czy Twoje dziecko też bierze udział w rekrutacji? Lidl Polska prezentuje kampanię employer brandingową „Razem w Lidlu”
04.01.2024
Jakie wyzwania czekają pracodawców? Raport płacowy Hays Poland 2024
19.10.2023
Jak zbudować markę pracodawcy w sektorze IT? Case study kampanii employer brandingowej „We are #TECHWIZARDS”
23.05.2023
PKO Bank Polski rekrutuje nowych pracowników w metaverse
08.05.2023
DXC Technology zatrudnia osoby neuroróżnorodne i szerzy wiedzę o inkluzywności w miejscu pracy
11.04.2023
Lidl Polska rekrutuje – trwa kampania „Widzimy Cię w tej roli!”
20.02.2023
BIDads: Rośnie zapotrzebowanie na outsourcing pracowników z obszaru digital marketingu
07.12.2022
eRecruiter wybiera KOHE
2 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
3 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
3 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
3 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
3 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]