
17.10.2022
64 proc. dorosłych Polaków regularnie skanuje kody QR
17.10.2022
64 proc. dorosłych Polaków regularnie skanuje kody QR
21.07.2022
54 proc. konsumentów skanuje QR kody, by dowiedzieć się więcej o produkcie
20.05.2022
Kod QR – narzędzie marketingowe, które powraca do łask
25.07.2018
Poczta Polska przedstawia atrakcje turystyczne na multimedialnych znaczkach z kodami QR
02.08.2017
Sklep, który nie potrzebuje pracowników. Zobacz, gdzie zakupy robią introwertycy
08.12.2014
Monitoring listopad 2014 – coraz mniej QR kodów w reklamach w tabletowych wydaniach magazynów
25.06.2014
Spada wykorzystanie QR kodów w reklamie prasowej
26.05.2014
Innowacyjna aplikacja mobilna w MOCAK Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie
17.12.2013
QR kod, czyli daleki kuzyn ze wsi
07.11.2013
Praca czeka na przystanku, czyli kampania mobilna Pracuj.pl
dzisiaj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
wczoraj
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
wczoraj
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
wczoraj
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
wczoraj
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]