25.01.2023
Pyszne.pl ponownie promuje „Veganuary”. Rafał Rutkowski motywuje jako Wege Trener
25.01.2023
Pyszne.pl ponownie promuje „Veganuary”. Rafał Rutkowski motywuje jako Wege Trener
12.01.2023
V-Label wprowadza zmiany w oznaczeniach produktów
04.08.2022
Torebka damska w terrarium… zamiast krokodyla. Londyńskie zoo przypomina o prawach zwierząt
12.07.2022
Produkty roślinne nie będą już nazywane „hamburgerami” czy „stekami”? [opinie]
06.06.2022
100% roślin w roślinach, czyli strategie komunikacji produktów wegańskich
12.01.2022
Peja promuje wegańskiego burgera w kampanii Pyszne.pl
10.01.2022
KCF i Burger King wprowadzają do swoich menu roślinne nuggetsy
22.09.2021
Influencer z misją: Biedanizm
22.07.2021
Dlaczego wybieramy roślinne potrawy z menu – nowy raport RoślinnieJemy
01.06.2021
Burger King otwiera pierwszą bezmięsną restaurację
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
2 dni temu
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean