
5 dni temu
#PolecajkiNM cz. 56: Single economy, Nivea Connect Compass i Konsumer 2025
5 dni temu
#PolecajkiNM cz. 56: Single economy, Nivea Connect Compass i Konsumer 2025
30.06.2025
#NMInsights: „Słuchacz podcastów w Polsce” [RAPORT]
27.06.2025
#PolecajkiNM cz. 55: top NM podcastów, relacje z Cannes Lions 25 i kosmos raportów
26.06.2025
#NMInsights: Polskie podcasty o marketingu i e-commerce warte słuchania
13.06.2025
#PolecajkiNM cz. 54: „Paradoks pamięci”, cyber-poradnik NASK, raport Gemius „Social media 2025”
30.05.2025
#PolecajkiNM cz. 52: polski sektor Creative Tech 2025, „MŚP oczami Polaków”, Biedronka wspiera seniorów
26.05.2025
Hubert Pajączkowski, Wojtek Papuziński: Ciało to nie tabu – to rzeczywistość [PODCAST]
16.05.2025
#PolecajkiNM cz. 50: podręcznik „Foresight Edu”, raport Bite Back, podcast „Eye on AI”
25.04.2025
#PolecajkiNM cz. 48: Stan Młodych 2025, Culture & Trends: Virtual Creators, Jak ludzie używają AI w 2025
11.04.2025
#PolecajkiNM cz. 46: raport Kantar „Optimisation over reform”, „Jak Polacy dbają o zdrowie”, konferencja „Influencer is not an idea”
wczoraj
AI Chamber „Jak MŚP z Europy Środkowo-Wschodniej odnajdują się w świecie AI?” [RAPORT]
wczoraj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
2 dni temu
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka
2 dni temu
SARE „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego przeciążenia”: co trzeci Polak kupuje z e-maila [PATRONAT]
5 dni temu
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]