
19.07.2021
ABSTRA przekształca się w STUDI
19.07.2021
ABSTRA przekształca się w STUDI
22.04.2021
#OdKulis: OLX i Abstra o współpracy na kanale „Do Roboty”
13.04.2021
ABSTRA w partnerstwie strategicznym z OLX
23.03.2021
Zmiany w zespole zarządzającym ABSTRA
12.03.2021
Durex i Abstra podpowiadają dorosłym widzom, jak rozmawiać o seksie w nowym formacie na YouTubie
26.02.2021
Durex i Abstra edukują widzów w „Wielkim Teście Wiedzy” o seksie
11.12.2020
ABSTRAkcyjna sportowa współpraca
23.10.2020
„Wyzwania z paczki”, czyli Abstra z działaniami dla Allegro
24.09.2020
Abstra przenosi grę „Just Dance” na TikToka w ramach kampanii dla Ubisoft
13.08.2020
Allegro Lektury 2.0: Smolasty, Mioush i Monika Brodka w nowej odsłonie projektu Allegro i Storia by ABSTRA
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]