![Joanna Borowik, Karolina Zabrocka (IKM): Marketing w kulturze jest nie tylko potrzebny, ale wręcz niezbędny [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/03/Marketing-w-kulturze_cover-142x0-c-default.jpg)
24.03.2025
Joanna Borowik, Karolina Zabrocka (IKM): Marketing w kulturze jest nie tylko potrzebny, ale wręcz niezbędny [WYWIAD]
24.03.2025
Joanna Borowik, Karolina Zabrocka (IKM): Marketing w kulturze jest nie tylko potrzebny, ale wręcz niezbędny [WYWIAD]
06.06.2019
Słowa są wolne, a poezja w mieście – kampania Instytutu Kultury Miejskiej pokazuje, że poezję można odkrywać codziennie w każdym miejscu
20.03.2019
#Poezjawmiescie. Jakie miejsca w Gdańsku kojarzą się z poezją?
wczoraj
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]
wczoraj
Rusza dom mediowy ATLAS Media
wczoraj
Plus wkracza na TikToka
2 dni temu
EKObarometr 2025: prowadzisz firmę? Zainwestuj w rowery [RAPORT]
2 dni temu
UNICEF, Łukasz Nowicki i Robert Korzeniowski wspólnie zachęcają: powiedz z nami – „JA POMAGAM”